Мектеп психологының 1 сынып оқушыларының бейімделуін анықтау мақсатында жүргізген жұмыстары » Алматы облысы Еңбекшіқазақ ауданы Аймен орта мектебі
Алматы облысы
Еңбекшіқазақ ауданы білім бөлімінің
"Аймен орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72636) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72636) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » Мектеп психологының 1 сынып оқушыларының бейімделуін анықтау мақсатында жүргізген жұмыстары
22
январь
2024

Мектеп психологының 1 сынып оқушыларының бейімделуін анықтау мақсатында жүргізген жұмыстары

Әймен орта мектебінің   2023-2024 оқу жылындағы мектеп психологының 

1 сынып оқушыларының бейімделуін анықтау мақсатында   жүргізілген жұмысының анықтамасы.


Мақсаты: 

Баланың мектепке дайындығын, танымдық қабілеттерін, яғни есте сақтауын, ойлауын және зейінінің  даму барысын айқындау.

Осы  мақсатқа  жетуде алдымызға  төмендегідей   міндеттер  жүктелді:

  1. Әр баланың жеке  тұлғалық   қасиеттерін сынып жетекшісімен бірге талқылау және де сынып жетекшісінің  пікірімен салыстыру.
  2. Баланың білімін көтеру мақсатында ата-ана мен сынып жетекшісінің   ынтымақтастығын нығайту.
  3. Зерттеу нәтижесі бойынша төмен деңгейді   көрсеткен  оқушылармен   дамыту  жұмыстарын күшейтуді  қадағалау және психологиялық  ықпал   көрстеу.

Зерттеу барысында 1-сынып оқушыларының даму деңгейіне қарай таным үрдістерінің қалыптасуы барысында кездесетін кемшіліктерді түзетіп, қалпына келтіруге арналған психологиялық жаттығулар алынды.

Атап айтатын болса 1 «А» , 1 «Б»  сыныбының оқушыларынан қабылдау мен ойлау қабілеттерін анықтау мақсатында диагностикалық жұмыс жүргізілді. 

1 «А» сыныбы  бойынша тапсырманы  16 оқушы орындады.2 оқушы болмады. Сынып жетекшісі: Муса Кунай 

1тапсырма бойынша оқушылардың темпераментін анықтау қажет.Берілген фигуралардың ішінен өзіне ұнағанын біреуін ғана таңдап , бояуы қажет

Шаршы-таңдаған оқушы жоқ

. Бұл адамдар ақпараттың барлық түрлерін жинауды, ақпараттың тұрақты қажеттілігін, шыдамдылықты, еңбекқор.Квадратты таңдайтын адамдар көбінесе сол жақ жарты шарға, яғни ақпараттың дәйекті түрде өңделетініне сілтеме жасайды. Олар егжей-тегжейлі көңіл бөледі, тәртіпті жақсы көреді, жоспарланған өмірді армандайды. 

Үшбұрыш-6 оқушы 

Бұл көшбасшыдың символы, мұндай адамдар негізгі мақсаттарды қалай анықтау керектігін біледі, өзіндік тапсырмаларды белгілейді және, әдетте, оларға қол жеткізеді. Үшбұрыштар сондай-ақ жарты шарда қалды және жағдайды терең және тез талдай алады. Бірақ, егжей-тегжейлі қызықтыратын алаңдардан айырмашылығы, үшбұрыштар бұл жағдайдың мәніне бағынады. Жағдайды басқару қажеттігі әрдайым дұрыс бола тұра, мұндай адамды басқалармен үнемі бәсекелеседі, тек жеңіске жету үшін жұмыс істейді. Мұндай адамдар көбінесе шыдамсыздық танытып, өз шешімдерін қабылдамағандарға ұнамайды, олар өте өршіл

Тікбұрыш-1 оқушы 

Бұл сан жеке адамның өтпелі жағдайын бейнелейді, сондықтан олар сәйкессіздік пен болжаусыздықпен ерекшеленеді. Бұл адамдар бір күн ішінде көп нәрсені өзгерте алады. Олар жиі өзін-өзі құрметтемейді, бірақ басқа адамдармен қарым-қатынас жасау керек, алайда басқалары осындай жанұямен өзара әрекеттесуден бас тарта алады. Сонымен қатар, тіктөртбұрыштар жаңа, бәріне ашық, еріксіз. Мұндай адамдар оңай ойластырылған, мима жай ғана басқарылады.

Дөңгелек-9 оқушы 

Бұл символ үйлесімділік пен адам арасындағы жақсы қарым-қатынас орнатуға деген ұмтылыс туралы айтады. Ол еңбек ұжымын бекітетін, тыңдай алатын, үлкен эмпатия дәрежесі бар, басқа біреудің ауырсынуын өздігінен қабылдайтын адам. 

         2-3 тапсырма бойынша  оқушылардың орындаған жұмыстары:

Аты-жөні

Сыныбы

2 тапсырма

3 тапсырма

4 тапсырма                Өзін-өзі бағалауы 

1

Аскербекқызы Қаракөз

1 «А»

+

+

Жоғары -8

2

Бауыржанұлы Ғани

1 «А»

+

+

Орташа -7

3

Бауыржанұлы Ғабит 

1 «А»

+

+

Жоғары 9

4

Дәулеткерей Айару 

1 «А»

жоқ

жоқ

жоқ

5

Дүзкей Еркеназ

1 «А»

-

+

Жоғары -8

6

Жолдасбай Ерсін

1 «А»

+

+

Орташа -5

7

Жанарбек Үміт

1 «А»

+

+

Орташа -7

8

Жақыпқызы Нұрсая

1 «А»

-+

+

сенімсіз

9

Нурлан Мұхамед Али

1 «А»

жоқ

жоқ

Жоқ

10

Қанатқызы Айзере 

1 «А»

+

+

Жоғары -10

11

Маратқызы Сезім 

1 «А»

+

+

Жоғары 9

12

Пулат Тәуекел 

1 «А»

+

+

Жоғары -10

13

Түкен Нұрислам 

1 «А»

+

+

Жоғары -10

14

Утегали Алима 

1 «А»

+

+

Орташа -7

15

Утепберген Нұржигит 

1 «А»

-+

+

Орташа -7

16

Хабылхаг Еркежан 

1 «А»

+

+

Жоғары -9

17

Томирис

1 «А»

+

+

Жоғары -8

18

Інжу 

1  «А»

+

+

Төмен -1


Қорытынды: 

Оқушылармен жүргізілген диагностикалық тапсырмалардың қорытындысы бойынша төмен көрсеткіш көрсеткен оқушы анықталған жоқ. Оқушылардың 1 сыныпқа бейімділігі жақсы деңгейде. Орташадан төмен алған оқушылрмен қосымша жұмыс жүргізу. Сынып жетекшісімен тығыз байланыста болу. 

1. Томирис 

2.Пулат Тәукелді арнайы маманға (логопетке) апаруға ата-анаға ұсыныс айту. 


               1 «Б» сыныбы бойынша 10 оқушы, қатысқаны-9 оқушы. Сынып жетекшісі: Ауелова Б.Г 


Аты-жөні

1 тапсырма

2 тапсырма

3 тапсырма

4 тапсырма

1

Алиев Наво 

+

+-

+

-

2

Алиев Ибрагим

+

+-

+

+

3

Бакуев Ислам 

 жоқ

жоқ

жоқ

жоқ

4

Мамедов Салим 

+

-

+

+

5

Мамедова Азиза 

+

+

+

+

6

Самедова Жасмин

+

-+

+

+

7

Хаджиев Абас

+

+-

+

+

8

Хаджиев Мазлум

+-

-+

+

+

9

Халилова  Ясмина

+

-

+

+-

10

Хидиров Ширин 

+-

+-

+

+


Берілген тапырманың қорытындысы бойынша 1 б сыныбының бейімделу деңгейлері орташа деңгейде. Оқушылар толық барлық 4 тапсырманы да орындап шықты . Сыныпта төмен көрсеткіш көрсеткен оқушы жоқ . Қорытынды бойынша  орташа деңгейдегі оқушылармен жұмыс жүргізу:

1. Хидиров Ширин

2. Алиев Наво 

3.Халилова Ясмина  осы аталған оқушылармен сынып жетекшісі мен бірлесіп жұмыс жүргізу.